Richtlijnen voor bewust succes 13-16

Door Joris Swinkels 31 oktober 2017

Mocht je richtlijn 1-8 of 9-12 nog niet gelezen hebben klik dan hier, of lees hieronder verder.

#13 Je product “ZIJN”.

Zou jij je product zelf kopen? Maak je er zelf gebruik van op dit moment? Als je een ‘hoog segment’ product wilt verkopen maar zelf altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan is dit onderdeel van je onbewuste communicatie in je verkoopproces en zullen cliënten die hier gevoelig voor zijn dit oppikken. Daarentegen is er niets aanstekelijker op dat niveau van communicatie dan iemand die net zelf het product gekocht heeft. Je product ‘zijn’ vertaald zich in jouw ‘doen’ je handelen en in wie jij ‘bent’ op dat moment. De kracht van je ‘doen’ en de kracht van je ‘zijn’ resulteren in 200% kracht als je weet hoe beide te activeren.

Let who You are speak so loudly, they can’t hear what you say.

#14 Onze beperkingen m.b.t. succes zijn onze box, maar hoe stap je ‘out of the box’?

Dit is mogelijk een van de belangrijkste gebieden om jezelf als ondernemer in te verdiepen. Alle limieten van je huidig succes zijn verbonden aan ‘jouw’ ‘in je box’ zijn en handelen. ‘Out of the box’ betekend niet dat je zo gek mogelijke dingen moet gaan doen of zo creatief mogelijk moet gaan zijn. Het betekend dat je de gebieden moet gaan exploreren waarvan je niet weet dat je het nog niet weet. Als je het wel al weet dan is het namelijk onderdeel van je huidige ‘box’. Snap je?;-)

‘Out of the box’ is where the magic happens.

#15 Breng kleur, pit en leven in je communicatie.

Extra energie geven aan je communicatie kan op verschillende manieren, een zeer effectieve is het ‘onredelijke verzoek‘. Dit zijn uitingen die niet door de ander verwacht worden en direct een imprint maken in het brein. Ze zorgen ervoor dat de ander door jouw communicatie in een hogere energie komt. Het brein is gevoelig voor levendigheid en zal jouw bezoek en jouw woorden niet vergeten. Uiteraard train je jezelf in het constructief formuleren van ‘onredelijke verzoeken’😉

#16 De succes formule voor presentaties.

Veel ondernemers hebben geldstromen nodig en meestal ligt de goedkeuring hiervoor bij anderen. Hoe presenteer je jouw plannen op die manier dat ze de hoogste kans van slagen hebben? Zo begin je bijvoorbeeld altijd eerst met het einddoel van de presentatie, doe je dat niet dan zal een gedeelte van de aandacht van de luisteraar of investeerder bezig zijn uit te vinden wat precies je bedoeling is, en dat gedeelte van de aandacht is niet meer beschikbaar om jouw presentatie te ontvangen. Ook de afsluiting van de presentatie is heel belangrijk. Naast een inspirerende motiverende manier van afsluiten moet deze ook heel duidelijk zijn wat betreft instructie. Wat wil je precies dat er wanneer en hoe gedaan wordt?

Klaar voor 4 inspirerende dagen en een hoop lol die jou (weer) helemaal in je business kracht zetten om succesvol te ‘ZIJN”

Om deel te nemen aan de Mastery of Success, voor de laatste keer op basis van Waarde Bepaling Achteraf  van 30 november t/m 3 december hoef je overigens de Master 1 niet gevolgd te hebben, dus ook je vriend, vriendin of buurman die zelfstandig is, of om een andere reden business inspiratie op wilt doen of succesvoller wilt “ZIJN” mag zich ervoor inschrijven, maar VOL = VOL  Klik hier om je plek te reserveren !

Doe de gratis test

Met onze Bewustzijn Quotiënt test krijg je een eerste gevoel bij jouw level van bewustzijn... en met de feedback gelijk ook zicht op de vervolgstappen die je kunt nemen naar een leven vol leven.

Polariserende interacties

Door Joris Swinkels 26 november 2021

Verder lezen